Levering

 

Verzendingskosten / Leveringskosten / Portkosten?

Voor de levering aan huis doen we beroep op de diensten van Bpost en partners.

De tarieven voor de verschillende landen zijn als volgt:

GRATIS verzending vanaf € 40

België

Bpack Home

€ 2,95

     

Bpack Bpost

€ 2,95

     

Bpack 24/7

€ 2,95

     

Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Monaco

Bpack World

€ 6,25

     

 

We leveren niet in andere landen dan deze die we in bovenstaande tabel vermelden.

Vergelegen eilanden zoals de DOM-TOM worden niet bediend.

 

Leveringstermijn? Wanneer wordt mijn bestelling thuis geleverd?

De leveringstermijn is van toepassing vanaf het moment dat uw betaling is aangekomen, en daarvan een bevestigingsmail hebt ontvangen.

  • België : 1 à 2 werkdagen
  • Nederland, Luxemburg, Duitsland : 2 à 3 werkdagen
  • Frankrijk : 2 à 4 werkdagen
 

Bestelling afleveren op een ander adres dan mijn thuisadres?

U kan uw bestelling op een ander adres op uw thuisadres laten afleveren. Bij het afrekenen van een bestelling, kan u een ander adres ingeven dan uw thuisadres.
U kan best een leveringsadres kiezen waar iemand voor u het pakket in ontvangst kan nemen tijdens de kantooruren.

 

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling bezorgd zal worden?

Momenteel is het niet mogelijk om een datum van levering te kiezen. We doen ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk na betaling bij u thuis te bezorgen.

 

Hoe word ik op de hoogte gesteld van de status van mijn bestelling?

We houden u via e-mail op de hoogte over de status van uw pakket.
Na de bevestigingsmail van uw betaling wordt uw pakket zo snel mogelijk klaar gezet. Bij vertrek van uw pakket uit de apotheek krijgt u automatisch een mail met een bevestiging van de verzending. Vanaf dat moment kan u het pakket, binnen de aangeduide levertermijn verwachten.

 

Hoe kan ik de status van de verzending opvolgen?

Via uw account kan u de status van uw bestelling opvolgen.

 

Ik was niet thuis op het moment van de levering?

Als u niet thuis was op het moment van de levering, zal er een kennisgeving in uw brievenbus terug te vinden zijn. U heeft dan de keuze om het pakket een tweede keer te laten leveren of zelf te gaan ophalen in een postpunt of een depot van de koerierdienst.

 

Langere leveringstermijn dan verwacht. Wat moet ik doen?

Wanneer een bestelling na de verwachte leveringstermijn niet aangekomen is, neemt u best contact op met Apotheek-online. Wij bekijken de levering en houden u op de hoogte.

 

Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn adres veranderen?

U kan uw adres veranderen met de knop "Mijn account", bovenaan de homepagina. Daar kan u uw persoonlijke gegevens aanpassen.

 

Ik heb betaald, maar mijn bestelling is nog niet afgeleverd. Wat moet ik doen?

Als u betaalt via bankoverschrijving, loopt uw bestelling enige vertraging op door de interbancaire transactie.
De verwachte leveringstermijn begint te lopen vanaf het moment dat wij uw betaling per mail bevestigen. Indien er een probleem is bij de levering (product niet in voorraad,...), brengen wij u onmiddelijk op de hoogte. We brengen u ook per mail op de hoogte wanneer het postpakket met uw bestelling de apotheek verlaat.

 

Ik heb betaald en kreeg nadien een bericht dat de bestelling niet aanvaard werd. Wat nu?

Als een bestelling niet aanvaard is, zal Apotheek-online contact opnemen met de klant om te verantwoorden waarom deze niet aanvaard werd en zoeken we naar een alternatieve oplossing.